LogoBiuro.png
1
Biuro Przygotowywania
Projektów i Zarządzania
Funduszami UE

Projekt Efektywne Nauczanie Angielskiego Puławy

__________________________________________________

30.04.2025

Zdalne Korepetycje z języka angielskiego dla uczniów klas VIII w ramach projektu „EFEKTYWNE NAUCZANIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MIEŚCIE PUŁAWY”

Miasto Puławy wraz z Biurem Przygotowywania Projektów i Zarządzania Funduszami UE realizuje projekt „EFEKTYWNE NAUCZANIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MIEŚCIE PUŁAWY” (nr projektu: FELU10.01-IZ.00-0031/23) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, oś priorytetowa X Lepsza edukacja, działanie 10.1 Skuteczna edukacja.

 

W ramach projektu uczniowie klas VIII szkół objętych projektem uczestniczą w indywidualnych korepetycjach online.

Zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu po dwie godziny lekcyjne na platformie Microsoft Teams, w modelu jeden uczeń – jeden nauczyciel. Program spotkań obejmuje utrwalanie materiału egzaminacyjnego, rozwiązywanie trudniejszych zagadnień gramatycznych, rozwijanie umiejętności pisania krótkich form użytkowych oraz ćwiczenie rozumienia tekstu i wypowiedzi ustnych.

Materiały dydaktyczne udostępniane są w formie kart pracy (PDF)ćwiczeń interaktywnych oraz gier językowych za pośrednictwem narzędzia Padlet. Uczniowie wykonują również prace domowe, które są sprawdzane i omawiane podczas kolejnych spotkań.

Głównym celem korepetycji jest efektywne przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty oraz wsparcie uczniów w rozwijaniu kompetencji językowych.

 

 

name.jpeg

 

 

__________________________________________________

28.04.2025

Zajęcia świetlicowe: “Gry planszowe w j. angielskim” są organizowane w dwóch szkołach w Puławach:
 
- Szkole Podstawowej nr 6 im. Polskich Lotników
- Szkole Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika
 
Celem spotkań jest rozwijanie umiejętności językowych w sposób angażujący i atrakcyjny dla uczestników - poprzez zabawę z językiem. W trakcie zajęć korzystamy z różnorodnych gier planszowych dostosowanych do poziomu językowego uczestników oraz ich wieku.
 
Uczniowie poprzez zabawę poszerzają słownictwo, ćwiczą wymowę oraz rozwijają umiejętność komunikacji w języku obcym. Dużą popularnością cieszą się gry wymagające opisywania obrazków, zadawania pytań i tworzenia krótkich wypowiedzi (np. “Dixit”). Regularna praktyka pomaga uczniom przełamywać barierę językową i zwiększać pewność siebie. Atmosfera zajęć sprzyja nauce przez zabawę, a uczniowie chętnie biorą w nich udział.
 
Zajęcia rozwijają także umiejętność współpracy oraz logicznego myślenia (np. “Pandemic”, “Obscurio” czy “Exploding kittens”). Gry pozwalają na naturalne używanie angielskiego, a ich różnorodność sprawia, że każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie.
 
 
 
 
 
__________________________________________________